رئیس سابق باشگاه رئال مادرید: آنچلوتی جدا خواهد شد ولی بیل نه

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئیس سابق باشگاه رئال مادرید: آنچلوتی جدا خواهد شد ولی بیل نه

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئیس سابق باشگاه رئال مادرید: آنچلوتی جدا خواهد شد ولی بیل نه

رامون کالدرون، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید معتقد است که کارلو آنچلوتی آخرین لحظات حضورش در این باشگاه را سپری می کند.

طـرفداری- به دنبال حذف رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی رقابت های چمپیونزلیگ، اکنون جایگاه مربی ایتالیایی بیش از پیش متزلزل به نظر می رسد و کالدرون طی گفتگویی با Talksport عنوان کرد:

رئال مادرید برای یک مربی بسیار دشوار است. در طول 40 سال اخیر تنها یک مربی بوده که بیش از 3 سال در این باشگاه دوام آورده است. فکر نمی کنم مربی و باشگاه هنوز تصمیم خود را گرفته باشند. او می گوید که می خواهد بماند اما به این نکته هم اشاره کرد که از نحوه پیش روی کار ها در دنیای فوتبال آگاه است.

 گزارش ها در انگلستان از احتمال پیوستن آنچلوتی به منچستر سیتی خبر می دهند، تیمی که ظاهراً در پایان فصل با مانوئل پیگرینی خداحافظی خواهد کرد. کالدرون در مورد آینده گرت بیل در سانتیاگو برنابئو نیز گفت:

فکر می کنم او خواهد ماند. همانطور که همیشه می گویم، این بازیکن است که تصمیم می گیرد بماند یا جدا شود. فکر نمی کنم رئال مادرید در حال حاضر قصد فروش او را داشته باشد، در حالیکه بیش از 100 میلیون یورو برای او هزینه کرده است. او تنها زمانی جدا خواهد شد که بگوید، 'اینجا خوشحال نیستم و می خواهم جدا شوم'. این تنها وضعیتی است که می توانم جدایی او را تصور کنم.

او در مقابل یوونتوس بدترین بازیکن میدان نبود، و بدشانس بود که گلزنی نکرد و فکر نمی کنم خرید ناموفقی بوده باشد. او هزینه بیشتری نسبت به کریستیانو رونالدو در پی داشته است بنابراین مردم همیشه بیل را با او مقایسه خواهند کرد. آنها می خواهند ببینند که بیل بهتر از رونالدو است و گل های بیشتری به ثمر می رساند. هرچند چنین چیزی غیرممکن است. اینکه بگوییم او خرید موفقی نبود، ناعادلانه است. رئال مادرید بسیار پر توقع است، آنها می خواهند هر سال تمام عناوین را فتح کنند، اما این غیرممکن است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | 17:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.